Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" supermarket"
9 wyników
[1-20]

1. Ekonomika i Organizacja Logistyki, 2020
Maciąg A., Stangierska D. Assessment of the place of purchase of vegetables and fruits as expressed by consumers pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Biesok G., Wyród-Wróbel J. PROACTIVE PURCHASE BEHAVIOUR AND THEIR RELATIONS IN SIMPLE SATISFACTION MODEL pdf
3. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2018
Maciejczak M., Zahkarov K. DELIVERING CONSUMER VALUES BY CONSUMER FOOD COOPERATIVES – A CASE OF TWO TYPES OF COOPS FROM POLAND pdf
4. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2014
Grabowska A., Olewnicki D. Ceny ozdobnego materiału szkółkarskiego w Polsce pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2011
Lubańska A. Znaczenie marek własnych sieci handlowych w Polsce pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2009
Lubańska A. System scentralizowanych dostaw w sieciach hipermarketów – korzyści i zagrożenia dla dostawców owoców i warzyw pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2008
Idzik M. Zachowania nabywcze konsumentów na rynku dóbr szybkozbywalnych w latach 1992-2007 pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2007
Oleniuch I. Ocena skuteczności promocji produktów regionalnych na Podkarpaciu i Lubelszczyźnie pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2006
Wrzesińska J. Preferencje w zakupach młodych konsumentów w supermarketach (na podstawie własnych badań empirycznych) pdf